Gå til innhold

Covid-19 og årets sesong

Vi følger nøye med situasjonen som vi alle er sterkt berørte av og som potensielt kan ha store negative konsekvenser for deg og ditt selskap samt oss som leverandør.

På tross av situasjonen jobber vi nå med en ny versjon av GoFish som vil bli lansert om kort tid. Det er en forbedret portal for deg som driver anlegget samtidig som vi styrker sikkerhetssjekken for gjest. Når situasjonen forbedrer seg og du får muligheten til å igjen ta i mot gjester vil vi at GoFish skal bidra til enda mer nytteverdi og styrke ditt produkt.

De viktigste endringene i nye GoFish er muligheten for å sette opp varsling og NoGo-soner. Du kan sette opp varsling for flere ting, f.eks. ikke tatt sikkerhetssjekk, inngang i NoGo-soner og om båten har vært for lang tid på havet.

I din portal kan du nå legge inn NoGo-soner som gjesten får tilgang til sikkerhetssjekken. Dine gjester vil enkelt kunne se hvor de bør/ikke bør ferdes.

Vi har i tillegg planlagt å lansere ny funksjonalitet fortløpende i april og mai. Dersom situasjonen vi opplever nå vedvarer vil vi måtte justere de planene dessverre. Vi har mye vi ønsker å gjøre av ting som vi vet vil bidra til å styrke deres produkt og forenkle bruken av GoFish. Det er flere som har behov for en engelsk portal for utenlandsk personale. Dette ser vi oss dessverre nødt til å utsette dersom situasjonen vedvarer.

Har du nylig mottatt faktura fra oss?

Sluttfakturering av 2019 og fakturering av årets sesong har startet. Det er mulig å forespørre utsatt betalingsfrist dersom det blir vanskelig å betale regningen slik situasjonen er nå. Dersom det viser seg at store deler av sesongen faller bort, så kan vi se om vi finner en felles løsning på mulige tiltak for å ivareta deg som driver anlegget.

Ønsker du å snakke med oss kan du booke et møte på denne linken: Book et møte